Skip to main content

About beautiful people: Ursu Andrei Ionuţ

                        
                                           Expresivitate!

De  mult timp mă gândesc la un proiect frumos şi, încetul cu încetul, îl creionez în mintea mea. Sper ca, în următoarele săptămâni să îl pot finisa şi să găsesc persoanele potrivite care să mă ajute să dezvolt, să nuanţez proiectul.
Cred că am făcut un prim pas aseară. Un pic temătoare şi stânjenită am decis să-mi calc pe inimă şi să vorbesc cu o persoană frumoasă.
Da, seara trecută am avut ocazia să discut cu o persoană foarte creativă, din punctual meu de vedere. Arta, în ceea ce-l priveşte, se manifestă în diferite forme şi culori, însă acestea se suprapun, construind o persoană interesantă, care are un cuvânt de spus-chiar mai multe.
Sunt foarte multe persoane care judecă totul după aparenţe şi, noi oamenii, suntem ţinta acestor judecăţi emise de alţi oameni, normal.
Ideea este că, dacă ai puterea să dai la o parte aparenţa, o să descoperi esenţa, adică ceea ce contează, cu adevărat, la o persoană. Esenţa, în general, este în antiteză cu aparenţa, dar, în acelaşi timp, sunt complementare, trăiesc într-o relaţie de codependenţă. Sunt atâţia oameni frumoşi, care îşi trăiesc viaţa într-un mod frumos, astfel încât să fie împăcaţi cu deciziile lor şi să nu-i dezamăgească pe cei din jur.
Uite aşa, l-am cunoscut pe Ursu Andrei Ionuţ, un tânăr de 21 de ani, cu aspiraţii, care munceşte pentru ceea ce-şi doreşte, o persoană creativă ce se manifestă în multe direcţii.  Andrei a reuşit să se integreze în lumea artiştilor şi a performat pentru foarte mulţi cântăreţi. Îl puteţi observa în clipurile Andreei Bănică, Innei, Antoniei, Corinei ş.a.m.d.
Aseară, am avut păcerea, să-mi răspundă la câteva întrebări şi, pe această cale, îi mulţumesc mult pentru că mi-a acordat timpul său.


În ultima vreme ai fost mai mult decât prezent în lumea dansului. Cum a început această călătorie, spre dans?
Ursu Andrei : Călătoria spre dans, chiar dacă sună poetic, a început înainte să mă nasc eu. Şi ei (părinţii)  au fost dansatori, astfel că eu şi sora mea ne-am născut cu dansul în sânge.

Ai lucrat cu foarte mulţi artişti de la noi, dar este este visul tău cel mai mare? Vrei să lucrezi cu un artist anume?
Ursu Andrei: În continuare, dansul este un hobby de-al meu. Astfel că las lucrurile să evolueze cum doresc ele, de la sine. Ţelurile mari sunt în alte domenii.

Sunt foarte mulţi dansatori talentaţi, care au muncit foarte mult, dar totuşi nu au avut şansa să se afirme. Tu cum ai reuşit, ai o stea norocoasă sau consideri că norocul ni-l facem singuri?
Ursu Andrei:  Da, consider că norocul ni-l facem singuri.  Am citit, acum ceva timp, că norocul ar fi o forma de comunicare dusă la extrem.  Comunici(nu neaparat verbal) ce trebuie, cui trebuie la momentul la care trebuie. Şi ar mai fi şi legea atractiei. Şi cu asta e altă poveste. Am fost optimist, mi-am dorit şi am luptat.

Ai avut un îndrumător, un mentor care ţi-a deschis drumul acesta, spre dans, sau ai învăţat totul singur?
Ursu Andrei:  Îndrumatorii spirituali părinţii, de mic. Însă a  fost o persoană speciala, coregraful de la Buzău, prin a cărei iniţiativă de a-şi deschide o şcoala de dans am luat contact cu dansul profesionist.

Concurenţa este mare, ca în orice domeniu, tu cum reuşeşti să te menţii la înălţime?
Ursu Andrei:  Îmi cunosc avantajele, lucrurile ce mă deosebesc de concurenţă, si le folosesc cum si când trebuie.

Eşti una dintre persoanele care văd dansul ca pe o formă permanentă de exprimare, ca pe un mod de viaţă, ca pe un drog sau o persoană care e capabilă să renunţe imediat la dans?
Ursu Andrei:  Vad dansul ca pe o forma de exprimare, clar.

Te-am văzut în ultimul clip al Andreei Bănică. Ne poţi mărturisi cum te-ai simţit la filmări?( P.S. Păreai un tocilar amuzant care încerca să se integreze -şi asta nu e de rău).
Ursu Andrei:  Filmările pentru clipuri sunt amuzante, însa destul de obositoare.  De obicei regizorii, oamenii de la lumini, camere sunt destul de plictişiţi. Însă dansatorii, în general, au multă energie şi fac aceste experienţe mult mai amuzante.

Oamenii din exterior,  oamenii care nu te văd zi de zi, care nu te cunosc şi nu ţi-au adresat niciodată vreo vorbă nu îţi cunosc adevărata personalitate şi, cu toţii ştim, că aparenţele înşală. Cum crezi tu că eşti privit de admiratori şi cum eşti tu în realitate?
Ursu Andrei:  Un lucru care mi se spune destul de des de către cei care nu mă cunosc este că par arogant, lucru deloc adevărat. Este vorba doar de o bariera pentru conservare a energiei pe care o pun in mediile unde întalnesc oameni noi. Nu vreau să mă încarc cu energii negative, ori sa fiu "sufocat" de cele pozitive

Am observat că îţi place să faci poze. Eşti cameleonic  şi, de multe ori, dai impresia că sunt persoane diferite în pozele respective. Cum priveşti fotografia, ca pe un mijloc de distracţie, ca pe un miloc prin care oamenii te cunosc mai bine sau ca pe o artă, ca şi dansul?
Ursu Andrei:  Din punctul meu de vedere, nu poţi cunoaşte pe cineva dintr-o fotografie. Însă da, poţi cunoaşte ceea ce exprima el printr-una, aşadar este o arta. Bine, are si o parte distractivă fotografia. Mai ales cand fac "selfie-uri" şi poze cu prietenii.

De asemenea, expresivitatea ta se evienţiază şi prin stilul vestimentar. Te preocupă extrem de mult stilul vestimentar? Eşti la curent cu tot ceea ce este nou, urmezi tendinţele sau te îmbraci în modul caracteristic, astfel încât să te simţi bine?( P.S. Sunt fanul cămăşii tale în pătrăţele roşii şi negre, am o mică obsesie pentru aceste cămăşi :D)
Ursu Andrei:  Îmi place să mă îmbrac bine. Indiferent de stilul pe care îl adopt. Cum ai zis şi tu, sunt cameleonic, astfel că într-o dimineaţă mă pot trezi cu chef să mă îmbrac mai office, în alta mai urban. Hainele descoperăo latura a personalitaţii noastre şi,  indiferent de condiţia financiara, atenţia la detaliile estetice mereu este observata.

Pasiunea pentru modă s-a dezvoltat odată cu conştientizarea faptului că aspectul contează în cercul în care trăieşti sau a fost prezentă de când erai mic?
Ursu AndreiPasiunea pentru modă s-a dezvoltat treptat, aşa cum mi-am descoperit şi îmi descopar şi eu laturi ale personalitaţii mele

Ne poţi spune care este brand-ul tău preferat, unde găseşti mai mereu haine pe gustul tău?
Ursu AndreiNu am un brand preferat, cred că tocmai din cauza convertibilitaţii stilului meu. Nu îmi este ruşine să intru într-un second hand, iar când îmi permit nu mă  feresc nici de brand-uri mai scumpe. Însă dacă stau să mă gândesc majoritatea hainelor mele sunt de la H&M. Ca raport stil/preţ cred că sunt cele mai convenabile pentru categoria de tineri. Mai ales daca aceştia se auto-finanţează

Părul tău a suferit multe transformări, însă care este „freza” care te reprezintă cel mai bine?
Ursu Andrei: Aş spune că freza actuală mă reprezintă cel mai bine. Asta spun la fiecare schimbare, de fapt. :))

Pentru a rezista programului de zi cu zi te bazezi pe un stil de viaţă sănătos sau nu îţi faci griji pentru acest lucru şi te bazezi, de fapt, pe tinereţe şi metabolism?
Ursu Andrei:  Încet încet trec la un stil de viaţă mai sănătos. Am început să merg la sală, să mănânc multe fructe şi să fiu atent la programul de somn. Ultimul aspect este cel mai greu de corectat, însă somnul este foarte important.

Ce ai vrea să schimbi la tine?
Ursu Andrei:  Ce aş  vrea să schimb la mine este uşoara lipsă de punctualitate.
Care este cel mai mare defect al tău?
Ursu Andrei:  Ce am spus mai sus este şi cel mai mare defect al meu.

Ce părere ai despre lectură? Îţi place să citeşti când ai timp şi recomanzi „sportul acesta”?
Ursu Andrei:  Îmi place să citesc şi da, recomand din tot sufletul această activitate.

Ai citit seriile Divergent şi Jocurile Foamei ale căror ecranizări au apărut şi în Romania? Dacă da, care ţi-a plăcut mai mult?
Ursu Andrei:  Divergent nu am vazut, nici nu am citit, spre ruşinea mea. Zilele astea am plănuit să merg să îl văd. Însă sunt un fan al Jocurilor Foamei.  La ultima carte am plâns.

Spune-ne un personaj dintr-o carte pe care îl admiri( pozitiv sau negativ, rămâne la alegerea ta).
Ursu Andrei:  Personaj principal: Geroges  Duroy din Bel Ami.

Mai ai timp de relaţii şi întâlniri cu familia?
Ursu Andrei: O dată la o lună, două încerc să ajung în oraşul natal. Tocmai pentru întalnirile cu mama şi cu sora mea. Avem o relaţie foarte stransă.

Tu ai o soră care, se pare, îţi calcă pe urme. Ce sfaturi îi dai pentru ca dorinţele ei să se împlinească?
Ursu Andrei: Cred că sfatul care le înglobează pe toate celelalte, pe care i le-am dat, este să fie ea.

Am observat că foarte multe persoane blamează societatea pentru diferite probleme, inclusiv problemele cu adolescenţii, însă nicio persoană nu se gândeşte că societatea suntem noi şi noi, oamenii, o construim aşa cum este.  Consideri că fiecare trebuie să se schimbe şi să ia atitudine dacă doreşte ca situaţia să se modifice, deoarece schimbarea nu se produce de la sine, ci izvorâşte din noi sau consideri că nu există o soluţie pentru aceste probleme?
Ursu Andrei: Consider că una din marile probleme ale generaţiei noastre este ignoranţa. Aşadar sper din tot sufletul ca, din ce in ce mai mulţi tineri sa iasă din zona de confort şi să  ia atitidine pentru a schimba ceea   ce nu le convine la acest mediu.

  Ce apreciezi şi ce nu apreciezi la o fată? Consideri că aspectul fizic este ceea e contează sau apreciezi şi alte calităţi? Consideri că aspectul fizic e supraevaluat în zilele noastre sau că este privit la adevărata lui valoare?

Ursu Andrei: Apreciez aspectul fizic, însă,  în egală masură şi capacităţile psihice.

Ce semnifică tatuajul tău şi cum te-ai decis să îl faci?
Ursu Andrei: Tatuajul meu are o semnificaţie puternică. Mulţi ar spune ca este "teenage tattoo". Pentru a nu mă lungi în interpretări,  pe mine expresia "rebels with a cause" mă caracterizează şi îmi va păstra pofta de viaţă pururi. Ca un tatuaj. 

Care este artistul tău preferat?
Ursu Andrei: Am mulţi artişti preferaţi. Depinde de domeniu. Dacă vorbim de dans, îl apreciez pe Kyle Hanagami. Dacă vorbim de film, James Franco. În muzică sunt foarte mulţi. În fotografie Annie Leibovitz. Şi ar mai fi mai mulţi.

Care sunt planurile tale de viitor?
Ursu Andrei: Planuri generale: să cunosc cât mai multe culturi ale lumii şi să realizez lucruri răsunatoare.

P.S. Andrei mi-a mărturisit că, în curând, îşi va face apariţia blog-ul său, aşadar urmăriţi-l pe facebook pentru a afla mai multe.
Pagina oficială de facebook:  https://www.facebook.com/iamlikeabear

 



 

Comments