Skip to main content

E ușor să o iubesc...nu am nicio îndoială!



        Azi am avut ocazia să aranjez puțin raftul de cărți, având în vedere faptul că am primit alte cărți(și mai aștept două comenzi) și exemplarele mele sunt amestecate în ultimul hal. Nu mai am loc; nu am o bibliotecă propriu-zisă, e un spațiu destul de mic și ele stau acolo, înghesuite, iar asta mă enervează. Saptamâna viitoare rezolv problema și o să vă arăt rezultatul final. Can' t wait! Nu am reușit să găsesc pentru fiecare locul potrivit, dar mi-a sărit în ochi o carte, o carte pe care o ador. Apoi, am văzut că am și un exemplar în engleză(nu am uitat de ea, doar că, imediat ce am văzut cartea în română, m-am uitat repede la cea în engleză). Coperțile lor seamănă foarte mult și, cum este una dintre cărțile mele preferate, am ținut morțiș să-i fac o poză.
        Este vorba despre E ușor să te iubesc de Tammara Webber, publicată la editura Epica. Aceasta este una dintre cele mai drăguțe cărți publicate la noi; un personaj masculin fabulos, ce te cucerește din primele scene, un fir epic ce curge frumos, fără a fi exagerat, tras de păr, un secret dureros, o poveste spumoasă, artistică, de dragoste. Mereu o să rămână în topul meu, în inima mea și o voi recomanda tuturor. De fapt, am vorbit despre ea și în cadrul provocării lansate de Alexandra, 30DaysBookchallenge. O ador!
        E ușor să iubesc această cartea...nu am nicio îndoială!
        În poză este versiunea românească și cea din străinătate.
        Voi ați citit cartea?

P.S. Abia aștept al doilea volum!



Comments

  1. Off, Lucas... Desi acum sunt cam batrana pentru el (tristul adevar, desi iubesc cartile YA si NA contemporane!), tot ramane book boyfriendul meu preferat! Si acum mi-aduc aminte ce fel ma simteam dupa ce am terminat de citit cartea: parca inima imi era umpluta varf si dadea sa se reverse! O carte superba, ce merita si trebuie citita mai ales de cei tineri (si nelinistiti, hehe!). :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eram in delir atunci cand am citit-o! Era si prima carte de acest gen pe care o citeam, abia aparuse editura Epica...Ce vremuri...Nu-mi vine sa cred ca au trecut doi ani de atunci

      Delete
  2. Daaa <3 Si o iubesc enorm!! :3
    Abia astept si urmatorul volum, dar mi-as dori si versiunile in engleza! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa apara curand al doilea volum!
      A fost o intamplare sa o cumpar in engleza. Trebuia sa adaug ceva in cos, de vreo 25 de lei si am cumparat Easy, dar ma bucur pentru ca am luat-o.

      Delete

Post a Comment