Recenzie: Cu el pentru totdeauna de Katie McGarry

Recent am terminat și al treilea volum al acestei serii. Eram într-un reading slump și a fost singurul roman care m-a scos din aceea stare. Stătea de ceva vreme în biblioteca mea, dar cred că pentru fiecare roman există o vreme. În plus, ce este mai frumos decât statul în casă, cititul unei cărți, în timp ce afară primăvară pare că vrea să își ia adio? Nimic, era o întrebare retorică!!!
Așteptam volumul acesta, mai ale după ce l-am citit pe al doilea, unde, așa cum știm bine, Isaiah și Beth au avut parte de o despărțire pe cinste.  Eram deja familiarizată cu elemente din poveste, detalii care îl vizau pe Isaiah, el fiind o parte importantă din primele două volume, dar chiar am fost curioasă să văd cine îi vine lui de hac. Autoarea se concentrează pe caracterele personajelor și pe mediul în care trăiesc, astfel încât se poate observa ușor ce motivează personajele și ce se află în spatele tuturor deciziilor luate.

Isaiah, având nevoie de bani pentru a-și putea păstra apartamentul, decide să participe la curse ilegale de mașini. Aceasta speră ca totul să decurgă bine și să nu se vâre în mai multe probleme, iar pentru acest lucru trebuie să stea departe de Eric, un tip care face legea pe un anumit teritoriu. Pare că problemele din viața lui nu se mai termină și singurul lucru pe care îl poate face e să trăiască de pe o zi pe altă. Rămas singur la șase ani, Isaiah a trecut prin multe și a întâlnit mulți oameni care l-au rănit. În această categorie intră și Beth, fata pe care a iubit-o, dar care a ales pe altcineva. Deși are un viitor în ceea ce privește mașinile, el fiind un foarte bun mecanic, nu are foarte multe speranțe.
Cursa la care participă nu îi aduce, însă, nimic bun. Acolo o întâlnește pe Rachel, fata blondă care nu are nici în clin, nici în mânecă legătură cu lumea aceea. Impulsul de a o proteja de Eric, omul care mereu caută să aibă totul în control, îl forțează să concureze cu ea. Și totul se termină rău pentru cei doi.

Rachel este o fată model. Deși are un statut în societate, are o famile cunoscută și din punct de vedere financiar nu are nicio problemă, ea nu este deloc tipa fată bogată, mândră, îngâmfată. Dimpotrivă, Rachel este modestă, cuminte, își ascultă părinții și trăiește doar pentru a-și mulțumi mama. După ce sora ei, Colleen, a murit, Rachel a venit în familia lor pentru a-i lua locul. De când se știe, ea trebuie să facă totul pentru a-i îndeplini așteptările mamei, ea trebuie să fie tot ceea ce nu a putut fi Colleen. Acest lucru o face să sufere, dar nici să-și dezamăgească părinții nu poate. Numai că, atunci când este singură, Rachel se poate preocupa de ceea ce-i place cu adevărat: mașinile. Cunoștințele ei despre mașini ar da pe spate pe oricine, iar pe băieți i-ar intimida. Ea nu este făcută pentru haine elegante și petreceri unde se adună crema societății, ci pentru haine lenjere și mașini. De asemenea, faptul că Rachel are patru frați mai mari nu o ajută cu nimic, deși geamănul ei Ethan face tot posibilul să fie alături de ea.
Vrând să scape de un nou atac de panică, pe care-l ascunde de familia ei, Rachel tânjește după viteză. Uite așa, ajunge ea la o cursă ilegală de mașini, unde dă cu ochii de Isaiah, băiatul tatuat, de care ar trebui să se teamă, în loc să se simtă protejată.

Da, avem de-a face cu un fel de instant love, dar nu este precum în alte romane. În general nici mie nu îmi place apropierea asta imediată, însă aici povestea este atât de bine pusă la punct, atât de inocentă aș spune eu, încât îți este imposibil să nu rezonezi cu cei doi. Pur și simplu, cei doi te cuceresc.
Personajele secundare sunt.. vai, vai! de vis. West și Ethan, doi dintre frații lui Rachel fac tot felul de nefăcute și îi încurcă planurile lui Rachel. Abby, prietena lui Isaiah, care vinde... nu tocmai lucruri legale, ajunge să fie și prietena ei și îi va ajuta așa cum poate mai bine, Doamna Collins, cea care, în Destine la limită, îi unește pe Noah și Echo își face apariția și aici și e pusă pe fapte mari; o minunăție, cum o știm! Aaa, da, să nu uităm de Logan! Îl mai știți, băiatul nebun după adrenalină din Îndrăznește să iubești? Nu putea să lipsească de aici!
Pe scurt (bine, nu chiar pe scurt) cartea mi-a plăcut mult, chiar foarte mult și o recomand.