Skip to main content

When K-pop meets the reader: CONCURS






     Pe facebook există un concurs în desfășurare, dar m-am gândit că este bine să vă arăt mai multe poze.
Când ești cititor...este puțin greu să ții pasul cu toate aparițiile, mai ales când ești ca mine și ții morțiș să ai romanele în bilbliotecă. Dar când îmi place și k-popul... ah, asta-i altă mâncare de pește.
Din fericire, am avut șansa de a primi ceva, ce cred eu că v-ar plăcea.
Trebuia să mai primesc anumite produse, destul de multe, recunosc, dar durează prea mult, așa că le voi adauga la un viitor concurs, promit.


Cele 9 cărți pot fi alte voastre și cu această ocazie mulțumesc le mulțumesc Editurii  Epica și Editurii Leda pentru sprijinul acordat.


Lista carțile pe care le puteți câștiga:

- Delirium de Lauren Oliver
- Felinare Stinse de Cristina Oțel
- Zile și nopți de vară. 12 povestiri de dragoste
- În patru secunde ai pierdut totul de K. A Tucker
- Magonia de Maria Dahvana Headley
- Aeria de Maria Dahvana Headley
- Love & Gelato. Vacanță la Florența de Jenna Evans Welch.
- Sezonul accidentelor de Moira Fowley- Doyle
- Straniile și minunatele amărăciuni ale Avei Lavender de  Lesley Walton





     În ceea ce privește k-popul... Sper că o să vă placă produsele. Am un album BTS de oferit, Love Yourself (sorry guys, nu am și albumul cu poze, doar CD-ul, photocard, sticker și poster), o pernă cu Suga, o cană cu V și un alt poster cu V.
Desenele de pe cană și pernă sunt realizare de Tayl și  o puteți găsi pe Instagram AICI; fi drăguț să îi apreciați munca.
     Posterul cu V este realizat de Simona, iar pe ea trebuie neapărat să o căutați pe Instagram, chiar AICI, căci arta ei este minunată, deși tot spune ea că mai are de lucrat șamd. Demonstrați-i că am dreptate când spun că se pricepe bine de tot la ce face.
     Calitatea fotografiei mele este slabă, pentru că, deh, bliț, o cameră nu atât de minunată și toate cele, însă originalul îl puteți vedea pe contul ei.

Aici aveți perna, cana, posterul și albumul. :)


Comments