Skip to main content

Interviu: The Magic Star Box, primul book box din Romania!

     
     Oare să fiu eu singura persoană entuziasmată de apariția unui asemenea proiect în România? Eu nu cred. Cititori, slavă Domnului, avem; chiar dacă se spune că tinerii nu mai citesc așa mult cum alții o făceau pe vremuri, eu observ în jurul meu, în mediul online unde se promovează lectura, tineri citind. Gusturi diferite, genuri abordate diferite, însă ei citesc, iar eu nu pot decât să mă bucur. Așa că nu credeți voi că un book box, primul din România este o încântare?
     În străinătate, fenomenul acesta a luat amploare. Pe unde-mi arunc ochii, pe Instagram, iubitorii de lectură se abonează la cutiile cu cărți, sperând să primească romane frumoase și obiecte speciale, care să aibă legătură cu pasiunea despre cărți. Niciodată nu mi-am imaginat că vom avea parte de această inițiativă și în România. Am fost, întâi, surprinsă, apoi am zis: Ok, se poate și la noi!
     N-am putut să nu mă interesez, să văd ce și cum, cine este în spatele ideii, ce presupune, la ce ne putem aștepta, așa că am descoperit trei fete, care mi-au părut simpatice doar din răspunsuri, darăminte dacă am conversa față în față. Acum vreau să vă arăt cine sunt ele și ce planuri au. Nu ezitați să le întrebi ceva, pentru că sunt drăguțe și vor răspunde imediat.

     Le puteți găsi atât pe Facebook, cât și pe Instagram.

     Eu le mulțumesc foarte mult pentru că au fost de acord să ne spună ceva despre ele și le urez mult, mult succes!




1. Am auzit eu că trei fete magice se află în spatele unei cutii la fel de magice. Spuneți-ne ce este The Magic Star Box.

Incantate de cunostiinta! :) The Magic Star Box este un book box cu o tema surpriza, disponibil o data la 3 luni si contine intre 4 si 6 obiecte magice. Este de asemenea un proiect unic la nivel de tara care speram sa ajunga la cat mai multa lume pasionata de citit.

2. Cine este, de fapt, în spatele acestei cutii magice? Cine sunteți voi, inițiatoarele acestui proiect?

Suntem 3 fete cu backgrounduri diferite (de la marketing si design la IT) dar part-time bookworms. Ne place sa citim de cate ori avem ocazia si profitam de fiecare moment liber pe care-l avem ca sa citim: in weekenduri, dimineata in autobus in drum spre job sau in avion, in drum spre o destinatie de pe bucket list. 

3. Pentru că, evident, sunteți cititoare – eu cred că acest proiect confirmă acest lucru – ne puteți împărtăși părerile voastre despre literatura din zilele noastre? Citesc tinerii sau nu citesc? O întrebare care mereu naște un șir lung de discuții.

Recunoastem ca ne-am fi dorit sa citim mai devreme magicele carti din lumea Harry Potter, daca ar fi fost mai intens promovate acum cativa ani. Insa in ziua de azi avem foarte mare acces la orice carte dorita, datorita promovarii cartilor la nivel international. Datorita librariilor online sau a site-urilor internationale, ne putem cumpara absolut orice carte de pe wishlist, care pe zi ce trece e din ce in ce mai lung. :)

Datorita acestui proiect pe care l-am inceput, am fost placut surprinse sa descoperim foarte multa lume care citeste. Pe Instagram, exista o comunitate de cititori foarte faina care se cunosc intre ei si se sustin reciproc in ceea ce priveste noile carti lansate pe piata. De altfel, am primit si sustinere de la ei si le multumim ca sunt atat de receptivi.

4. Care dintre voi a avut ideea de a aduce în România acest proiect atât de apreciat în străinătate?

Una dintre noi a avut aceasta idee de ceva timp si impreuna ne-am facut curaj sa raspandim magia prin intermediul acestui book box. Urmarim de foarte multa vreme book box-urile din strainatate si dorim sa ne inspiram de la cei mai buni.  


5. Care este scopul proiectului The Magic Star și ce așteptări aveți?

Dorinta noastra este sa oferim un book box special persoanelor pasionate de carti si ne-ar placea foarte mult sa crestem comunitatea cititorilor din Romania.  

6. Cum ați ales numele acesta care pare cumva aducător de noroc și speranță?

Dupa un brainstorming intens, am ales acest nume care credem ca ni se potriveste si care speram sa raspandeasca magie printre cititori. Reading is magic si vrem ca fiecare persoana sa descopere aceasta magie!

7. Fiind o cutie prin care se promovează lectura, spuneți-ne la ce ne putem aștepta. Ce cărți și ce obiecte personalizate se vor regăsi lunar în aceasta?

Book boxul va fi disponibil o data la 3 luni, cel putin pentru inceput. Itemul constant este o carte ce nu va fi dezvaluita insa vom da cateva indicii prin tema boxului.  Cartea va fi hardcover si din categoria Young Adult. Pentru ca ne dorim sa-i surprindem pe cititori, cartea oferita va fi una recent publicata si in limba engleza, datorita diversitatii oferite. De asemenea, in box se vor regasi si cateva obiecte mai speciale, handmade. Vor mai fi si alte obiecte bookish, care pot fi utilizate oricand de orice book lover. 

8. Care este perioada în care oamenii pot comanda cutia și care sunt modalitățile de transport?

Vom anunta pe Facebook si pe Instagram tema urmatorului book box, perioada exacta in care se pot comanda book boxurile si cand vor fi livrate. Transportul este disponibil doar in Romania prin curierat.

9. Aveți un mesaj pentru cei ce plănuiesc în viitor să achiziționeze The Magic Star Box? Ce surprize pregătiți?

Pregatim multe surprize pe viitor, so watch out for our next book box, you won't be disappointed. :) Ne gasiti cu poze magice pe Instagram la @themagicstarbox sau pe Facebook la @magicstarbox. See you there, book lovers!




Comments

Post a Comment